Cumartesi, Eylül 17, 2005

Yeniden Merhaba!!!

Önce kendime bir yemek defteri oluşturmaya karar verdim,sonra yemek bloglarını keşfedince modern çağa ayak uydurup bir yemek blogu oluşturayım dedim. Adı defter olsun istedim ama sanırım daha önceden kullanılmıştı.Ben de dephtheri yarattım.Ama gösterdiğim tüm arkadaşlar 'niye dephther?' dedi.Bunun üzerine henüz yolun başındayken (toplumun tepkisini dikkate alarak) daha doğru dürüst isimli birşeyler yapmalıyım diye düşündüm.İşte Peynir Gemisi böyle oluştu.Tüm peynirleri seviyorum,ve gemileri de.... Üstelik 'Lafla peynir gemisi yürümez' atalarımızın söyledikleri içinde en favorilerimden,her ne kadar günümüz için geçerli olmasa da :)

1 Comments:

Blogger Hatice said...

merhaba elvan, blogun hayırlı olsun... güzel paylaşımlarının devamı dileğiyle...
sevgiler...

Eylül 20, 2005 9:51 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home