Cumartesi, Eylül 17, 2005

Yeniden Merhaba!!!

Önce kendime bir yemek defteri oluşturmaya karar verdim,sonra yemek bloglarını keşfedince modern çağa ayak uydurup bir yemek blogu oluşturayım dedim. Adı defter olsun istedim ama sanırım daha önceden kullanılmıştı.Ben de dephtheri yarattım.Ama gösterdiğim tüm arkadaşlar 'niye dephther?' dedi.Bunun üzerine henüz yolun başındayken (toplumun tepkisini dikkate alarak) daha doğru dürüst isimli birşeyler yapmalıyım diye düşündüm.İşte Peynir Gemisi böyle oluştu.Tüm peynirleri seviyorum,ve gemileri de.... Üstelik 'Lafla peynir gemisi yürümez' atalarımızın söyledikleri içinde en favorilerimden,her ne kadar günümüz için geçerli olmasa da :)

6 Comments:

Anonymous Adsız said...

Cool blog...good job!
SHOCKING Mesothelioma
blog. It contains UNUSUAL stuff about Mesothelioma.
Come and check it out if you dare ;-)

Eylül 17, 2005 8:38 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Hey.I'm impressed. This blog is great If you have ever used ebay, I'm sure you'd be interested in this. Make money on ebay Come over and see! Make money on ebay

Eylül 17, 2005 8:38 ÖS  
Blogger atoep said...

Use word verification to get rid of these damn spam comments. They suck.

Eylül 17, 2005 8:40 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Hi, I was just surfing around and found this great blog! If you are interested, go see my Visa card application related site. It isn't very fancy but you may still find something of interest. Enjoy!

Eylül 17, 2005 8:40 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Hey, you have a great blog here! Without doubt I will bookmark your site ! I have a health cholesterol site. It roughly deals with much that matches health cholesterol subjects. If you make the time, kindly come and check it out.

Eylül 17, 2005 8:40 ÖS  
Blogger Hatice said...

merhaba elvan, blogun hayırlı olsun... güzel paylaşımlarının devamı dileğiyle...
sevgiler...

Eylül 20, 2005 9:51 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home