Pazartesi, Ekim 03, 2005

Ayın Biri Kilisesi ve Nar Ağacı


Kafayı narla bozdum,bugüne kadar narla birşey hiç yapmamış,hatta düşünmemiş olduğum için sürekli narlı birşeyler düşünüyorum.Zaten bugünlerde herşeye nar ekşisi döküyorum.Bu gidişle karar verip yine hiçbirşey yapamayacağım.

Bu ayın konusu nar olunca,memleketteki bahçedemizde bulunan nar ağacının bir fotoğrafını çekebilseydim keşke demiştim.Cumartesi günü ayın biri kilisesine gittik kızlarla,bahçede nar ağacını görünce Banu'nun telefonuyla hemen bir fotoğrafını çektim.Keşke başka şey dileseymişim.

6 Comments:

Anonymous Adsız said...

Merhaba,

Ay'ın biri kilisesi nerede ?
Adresini verebilirmisiniz ?

Ekim 04, 2005 10:00 ÖÖ  
Blogger L1 said...

merhaba Nazlı,
Ayın biri kilisesi Unkapanında IMÇ bloklarının hemen arkasında,sanırım 2. bloğun arasından geçip,arka sokakta sola,aşağıya dopru yürüyünce 100-150 metre ileride. Esnaftan kime sorsan gösteriyorlar zaten.Şimdiden Allah kabul etsin.

Ekim 04, 2005 11:03 ÖÖ  
Blogger Dilek'ce said...

Elvan yapma!!! Bak herseye nar eksisi koyuyormussun. Cek resimlerini yaz tarifi ve Nar YE'ye katil lütfen! Ben ne güzel davet etmisim. Ne getirirsen makbüldür ama davetime icabet eder misin lütfen?!

Ekim 04, 2005 7:18 ÖS  
Blogger Tijen said...

bloglar dünyasina hosgeldin elvan!
bol sans..
tijen
(narli pek çok tarif yaratilabilir. ingilizce biliyorsan www.epicurious.com adresine gir ve 'pommegranate' yaz bak neler çikacak!
ben 'meyve agacindan hikayeler'kitabimda bir sürü narli öneride bulunmustum. liköründen peltesine, narli bonfileden narli salataya pek çok sey mümkün.. kolay gelsin.
tijen

Ekim 04, 2005 8:31 ÖS  
Blogger TuLûAt said...

Bir buluş değil ama bunu hep yaptığım için benim içeceğim diyorum. Hele şimdi kış geliyor ki:

Büyük boy bir bardağın yarısına nar suyu yarısına da limon suyu sıkıp karıştıracaksınız. Taze sıkılmış olacağını söylememe gerek yok. En önemli noktası bir veya en fazla iki yudumda içeceksiniz. Görecek, şahit olacaksınız ki Temel Reisin ıspanak yemesi gibi bu içecek vücudunuza santim santim güç katacak.

M.Ö. 2000 li yıllarda Mısırlılar limon yokken narı sıkıp antibiyotik olarak ilaç niyetine kullanırlarmış.

Kendinizi iyi hissetmediğiniz bir zamanda deneyip düşüncelerinizi bana dönendürürseniz sevinirim.

TuLûAt

Ekim 04, 2005 10:24 ÖS  
Blogger L1 said...

selamlar,
dilek bu sefer muhakkak katılacağım,merak etme,bu hafta sonumu nar'a adayacağım.teşekkürler tijen,epicurious'a hemen baktım,ama elmaya göre tarif sayısı bayağı az,aslında bu daha challenging(valla ingilizce bildiğimi ispatlamak için değil,türkçesini bulamadığım için kullandım :)bir konu.içecek tarifi için teşekkürler,tuluat,hemen deneyeceğim.

Ekim 06, 2005 8:49 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home