Çarşamba, Haziran 11, 2008

Bendeki son durum....



Bu kız ne yapıyor, hiç sesi soluğu çıkmıyor diye blogumu ziyaret eden dostlar için yazıyorum: Çok yoğun çalışıyorum, iki hafta önce 2 (!) günlüğüne Singapura gittim geldim. Çektiğim yemek fotoğraflarini bir ara yayınlayacağim inşallah. Veee ' hayallerin için bir adim at ' kampanyası çerçevesinde ( bu kampanyayı ben kendi kendime başlattim :) Mutfak Sanatlari Akademisi 'nin Yiyecek İçecek İşletmeciliği kursuna başladim. Haftada 5 gün kursa gidiyorum. Gerçekten zevkli ve çok şey öğreniyorum, ama bir işe yarayacak mi derseniz, 'kısmet' demekten başka bir seçeneğim yok şimdilik.


Yukarıdaki fotoğrafta dün akşam Cüneyt hocanin yaptigi demo salata...

3 Comments:

Anonymous Adsız said...

Tarif alabilirmiyim arkadaşım,
çok lezzetli görünüyor.:))
Oya

Haziran 15, 2008 6:18 ÖS  
Blogger L1 said...

sana tarif yok, dersi iyi dinleseydin :))

Haziran 16, 2008 9:54 ÖÖ  
Blogger fatma said...

bu salata cok lkezzetli gorunuyor harika resimler cekiyorsun hepsi birbirinden guzel adimi senin link sayfanda gorunce shock oldum cok sevindim tesekur ederim:) elvan...

Haziran 24, 2008 7:23 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home