Perşembe, Kasım 01, 2007

Geçen hafta.

Gecen hafta bir fuar icin Almanya'da, hafta sonu ise Amsterdam'da idim. Şimdi ise hasta olmamak için uğraşıyorum. Blogumu zaten çok ihmal ediyorum, bari bir iki foto ekleyeyim dedim. Yukaridaki Amsterdam'dan bir kanal görüntüsü.

Sokaklarda dolaşirken en çok sevdiğim şey külah içinde satılan patates kizartmasindan yemek...patatesçilerin önünde epey bir kuyruk oluyor. İstanbul'da yok galiba, biri açsa gidip yesem ya da biri bana sponsor olsa, ben açsam, her gün yesem :)


Dusseldorf'da önemli bir Japon topluluğu yaşiyormuş, bu sebeple bir çok Japon lokantası varmis, marketlerde de birçok malzeme satiyorlardi, ama direkt eve dönmeyeceğim için birşey alamadim.

Aşağidaki fotolar gittiğimiz Japon lokantasında yediğimiz enfes yemeklerden.







Ve hafta sonu Amsterdam, her yer turist doluydu, hava da güzeldi, müzeler, sokaklar, dükkanlar derken zaman çok çabuk geçti. Bunlara ne isim verdiklerini bilmiyorum -büyük laterna olabilir mi- ama her köşe basinda bir tane vardi.

Etiketler: , ,

7 Comments:

Blogger DAMLA said...

Elvancım,
sushiye bayıldım walla...
Bit pazarına gitmedin mi?...

Kasım 04, 2007 12:23 ÖÖ  
Blogger L1 said...

selam Damlacim, sushiler cok da lezzetliydi...
Amsterdam'da sadece 1,5 gun zamanim vardi, nereye saldirecagimi bilemedim. Bit pazarini duydum,hatta uzaktan gordum bile ama artik bir dahaki sefere.
Sevgiler.

Kasım 05, 2007 1:48 ÖS  
Blogger Ilker Erdem said...

Sevgili Elvan patates kizartmasina bende bayilirim. Afiyet olsun. Hollandanin meshur milli yemegi diyebiliriz.

Aralık 01, 2007 12:46 ÖÖ  
Blogger bir dilim bir tutam said...

SEVGILI ELVAN,BAYRAMINI KUTLAR SANA VE AILENE NICE MUTLU VE SIHHATLI BAYRAMLAR DILERIM

Aralık 19, 2007 8:48 ÖS  
Blogger busem said...

Bir avuç dua, bir kucak sevgi, sıcak bir mesaj kapatır mesafeleri, birleştirir gönülleri, bir sıcak gülümseme, bir ufak hediye daha da yaklaştırır bizi birbirimize. Kalbiniz nur, eviniz huzur dolsun. Kurban Bayramınız bereketli olsun!

Aralık 22, 2007 8:24 ÖÖ  
Blogger Meltem :-) said...

patates kızartması neredeyse hayatımın anlamı:))
burada ekmek arası veriyorlar ama bu şekilde eminim daha güzeldir.Mımmmm walla çok canım çekti

Aralık 24, 2007 12:32 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Ben de 2 hafta sonra amsterdam'a gideceğim, bu dediğiniz patatesler nerde bulunur tarif edebilir misiniz? :)

Nisan 24, 2008 12:35 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home