Cuma, Mayıs 25, 2007

Bir fırsat yaratın.

Küçükken ben de Darüşşafaka lisesinin sınavına girmiştim, kazanmıştım da. Ama sonra Kadıköy Anadolu Lisesini kazanınca bir de anne kuzusu olduğum için (Darüşşafaka sadece yatılı alıyordu o zaman, şimdi bilmiyorum) gitmemiştim. Neyse, Hicran bu afişi yollayınca ben de yayınlayayım dedim. Çevrenizde zor koşullarda okuyan ama okumak isteyen ve babası hayatta olmayan çocuklar olabilir. Bu lise gerçekten de çok iyi bir fırsat ve belki okumak isteyen küçük bir çocuk sizin sayenizde bu fırsatı değerlendirebilir.

2 Comments:

Blogger Selen said...

Merhaba Elvan,
Eski YE etkinliklerine bakarken senin http://peynirgemisi.blogspot.com/2006/08/ye-14-makarna.html linkindeki yazının yorumlarını da okuyordum ki son yorumun etkinlikten 1 sene sonra geldiğini ve içerik olarak da sitene hiç ama hiç uygun olmadığını gördüm. Sanırım yorumlar direk yayınlandığından sen farketmedin. Haber vereyim dedim. Sitende böyle bir yorum istemezsin sanırım :)
Sevgiler

Haziran 04, 2007 6:25 ÖS  
Blogger daimamutfak said...

Merhaba.Bu foto�raf� yazmakla iyi etmi�sin.Katl�da bulunursun in�allah....sevgiler...

Temmuz 03, 2007 9:29 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home