Salı, Nisan 24, 2007

Beni de sobelediler


Şehir Melekleri beni sobelemiş. Teşekkürler.

• Daha önce yaşadığınız 3 şehir:
İstanbul, İstanbul, İstanbul
• Tatil için gittiğiniz gördüğünüz ve önermek istediğiniz üç yer:
Gezmek için Havana, Floransa, Paris ; dinlenmek için Datça.
• Yaşamak istediğim üç şehir:
Kısa süreli olarak başka şehirlerde yaşamak isterdim, mesela Paris 'te ya da New York'da.Ama yine de İstanbul kürkçü dükkanı benim için.
• Şu anki mesleğiniz:
Yüksek Makine Mühendisiyim, İTÜ'lüyüm.
• Dünyaya yeniden gelseniz hangi mesleği yapmak isterdiniz?
Sanatla ya da modayla ilgili bir iş olabilirdi.
• Kesinlikle yapamazdım dediğiniz meslek:
Öğretmen olamazdım herhalde, birşeyi ikinci kez anlatınca sinirlerim gerilmeye başlıyor.
• Yaşam felsefenizi oluşturan sözlerden biri:
Carpe diem, günü yakala.....
• Bir kitaptan alınma sevdiğiniz bir bölüm, paragraf ya da cümle:
Hiçbirşey gelmiyor aklıma, sonra yazarım belki....
• Çok sevdiğiniz bir şiirin bir parçası:
Dayanmakta zorluk çektiğim anlarda bu mısraları okurum kendi kendime...

''Öyle yıkma kendini,
Öyle mahzun, öyle garip...
Nerede olursan ol,
İçerde, dışarda, derste, sırada,
Yürü üstüne - üstüne,
Tükür yüzüne celladın,
Fırsatçının, fesatçının, hayının...
Dayan kitap ile
Dayan iş ile.
Tırnak ile, diş ile,
Umut ile, sevda ile, düş ile
Dayan rüsva etme beni.'' Ahmet Arif.

1 Comments:

Anonymous Adsız said...

Güzelim merhaba
ilk defa bloglara şöyle bir bakayım derken gördüm blogunu
çok hoş olmuş ellerine sağlık
ama bir şeyi söylemeden geçemeyeceğim. Ben de bir Çevre Yüksek Mühendisiyim ve İTÜ'de 2002 de yüksek lisansımı tamamladım. Yüksek Makine Mühendisi yazmışsın ya genelde böyle diyorlar ama bu hatalı çünkü Makine Yüksek Mühendisi demek gerekir. İstersen meslek odası kartına bakabilirsin. Aksi halde yüksek makinaların, yüksek inşaatların, yüksek kimyanın mühendisi gibi anlamlar çıkıyor.

Sevgilerimle

Eylül 06, 2007 10:25 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home