Salı, Nisan 03, 2007

Doğum günü hediyem


Kızların bana doğum günü hediyesi Mutfak Sanatları Akademisi'nde bir günlük bir kurstu, Yeni Türk Mutfağından Lezzetler. Cumartesi günü şef Eyüp Kemal Sevinç ile beraber beş saat boyunca yemek pişirdik ve acaip eğlendim. Sonlara doğru BBC'deki Ready Steady Cook moduna geçmiştim, bitirdiğimizde yüzüm kıpkırmızı olmuştu, ama gerçekten harika bir beş saatti.

Tekrar çok teşekkür ederim kızlar, en kısa zamanda öğrendiklerimi sizlere pişireceğim.

Gerek ışıktan gerekse telaşımdan fotoğraflar pek net çıkmamış, ama yaptıklarımız hakkında fikir verir sanırım.

Tulum Peynirli Balkabagi Çorbasi

Çoban Salata Musu
Şefimiz maydanozları kuru nane boyutuna getirirken. Bunu yapabilmem için bir fırın ekmek yemem ya da bir kaç parmak ucu eksiltmem gerekecek sanırım.

Simit ve Çerkez Tavugu Köpürtmesi



Baklava Hamuru Içerisinde Levrek Fileto, Safran Sos ile

Incirli Hurma Tatlisi, Kaymakli Dondurma ile


Özellikle balık mükemmel oldu, tatlıyla çerkez tavuğu da süperdi. Tariflerin yazılı olduğu kağıdı kaybettim, ama en kısa zamanda hatırladığım kadarıyla yapacağım.


Bu aralar yine festival kuşuyum, her akşam bir filme gidiyoruz. Habibe yaptı yapacağını, geçen sefer Takeshi ile yakmıştı canımızı bu sefer de Sihirli Flüt ile. Neyseki bu sefer tecrübeliydik, erkenden çıktık sinemadan. Halen başım ağrıyor ama...

4 Comments:

Anonymous Adsız said...

Elvanım, Marie Antoinette'i dene.... Başın ağrımaz:)))

Sez...

Nisan 04, 2007 1:37 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Guzelim, o kadar kurslara gönderdik seni, bize de yapasın diye:))) Sen git tarifleri kaybet... Neyse ki, sen unutmazsın hepsi aklındadır:)))
Yas

Nisan 04, 2007 1:40 ÖS  
Blogger homosapiens said...

ben de dogum gunumde boyle hediye istiyorum. arkadaslarini odunc almak istiyorum. benim de arkadasim olurlar mı? biraz huysuzum ama fena biri degilimdir :)

Mayıs 03, 2007 2:52 ÖS  
Blogger Hakkı Arıkan said...

ilgilenenlere kurs için Chef's Istanbul'u da öneririm. makarma kursuna gittim, iyiydi. www.agzimintadi.blogspot.com

Mayıs 07, 2007 9:08 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home