Çarşamba, Ocak 10, 2007

Yılbaşı, Bayram, Değişim vs.vs.



Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba.. Herkesin yeni yılını, geçmiş bayramını kutlayayım önce.

Yoğun bir dönem geçirdim. Yılbaşından önce 10 yıldır çalışmakta olduğum şirketten ayrıldım, dün itibariyle de yeni bir şirkette çalışmaya başladım. Son bir ayım yılbaşıydı, ayrılıktı, iş teslimiydi derken hem hüzünlü, hem renkli, hem de telaşlı geçti. Bu yorgunluğun üzerine bir de bayram tatilinde memlekete gittim. Sonuçta hiç yemek pişirmedim, siteyi çok ihmal ettim ama yine de 3 kilo aldım.

Üstteki fotoğraf annemin bahçesinden toplanmış kabaklar, alttaki ise ayıkladığım 5 kilo mezgit...Bayramda dört gün boyunca yediğim herşeyin fotoğrafını çektim, ailede keçileri kaçırdığıma dair dedikodular dolaşmaya başlamıştır herhalde. Yeni işle beraber yeniden rejime başladım ama birşeyler pişireceğim artık, özledim valla..


Bu da bizim bahçedeki hurma ağacı....

6 Comments:

Anonymous Adsız said...

yeni işin hayırlı olsun

Ocak 10, 2007 8:41 ÖS  
Blogger L1 said...

teşekkürler ismini bırakmayan kişi...

Ocak 11, 2007 1:16 ÖS  
Blogger Tijen said...

hosgeldin elvan!
seni özlemistik..
tijen

Ocak 12, 2007 10:08 ÖÖ  
Blogger Bocuruk said...

Sevgili Adaşım,
Ben de yeni iş değiştirdim. İkimiz için de hayırlı olur umarım. Bahçeye bayıldım. Çünkü hurmayı çok severim. Bir de böyle kar manzarası seyretmeyeli çok oldu. Özlemişim...

Ocak 13, 2007 12:35 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Ocak 15, 2007 3:30 ÖÖ  
Blogger Çiğdem said...

Elvan'cığım, yeni işin hayırlı olsun... Umarım senin için çok güzel olur. Bu arada bahçeye bayıldım... Kar manzarasını özlemişiz gerçekten...
Sevgiler,

Ocak 15, 2007 4:02 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home