Çarşamba, Ekim 04, 2006

Bloglardan denemeler: Lorlu Güllaç



Bizim Çiğdem'in gül hatırı için güllaç yaptım Pazartesi akşamı saat 10'dan sonra. Klasik, fındıklı güllacın yanında, 2 güllaç yufkasından ne zamandır denemek istediğim sevgili Sibel'in lorlu güllacını da yapayım dedim. Şerbet kaynatmaya üşendiğim için şekerli sütle ıslattım ama güllacı. Kimi beğendi, kimi klasik fındıklıyı tercih etti. Bu arada güllaç için kullandığım 1 kg süte kaynarken iki tatlı kaşığı sakız reçeli ekledim. Süper oldu...

Bu da bizim ofisin küçüğü Çiğdem, güllaç yaptırttığı gibi fotoğrafını yayınlatmayı da başardı...

8 Comments:

Blogger Dilek'ce said...

Merhaba Elvan, gecen yil bende denemistim Sibel'in lorlu güllaci. Senin su sakiz receli fikrine bayildim! Bu hafta yapacagim güllac sakiz recelli olacak:)

Ekim 04, 2006 1:37 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Ellerine sağlık Elvan ablacım.Teşekkür ederim.
Ama utandım şimdi :-(((

Ekim 04, 2006 2:26 ÖS  
Blogger Unknown said...

Elvan merhaba,

Makarna etkinliginden sonra sana bir merhaba demek istedim.Bu arada yoruldun emek verdin saolsin...Tatlin cok guzel gorunuyor ellerine saglik....sevgilerimle.

Gulenay:)

Ekim 07, 2006 6:45 ÖÖ  
Blogger L1 said...

Selam Dilek, ben sakız reçelini nasıl kullanacağımı bilmediğim için herşeyin içine koyar oldum. Güllaç da bayağı başarılı oldu.

Sana da merhaba Gülenay, evsahibi olmak kolay değil, ne yapalım :) umarım iyisindir.Sevgiler.

Ekim 09, 2006 11:06 ÖÖ  
Blogger elcinin_mutfagi said...

Merhaba Elvan ellerine saglik cok güzel görünüyor ama inanirmisin ben hala güllaci denemedim.Bizim evde annemler pek sevmezdi o yüzden de yapilmazdi ve hala da denemedim tadi nasil bilmiyorum:)ama cok sevilen bir tatli oldugu da belli cogu bloglarda güllacin bir cok haliyle tarifi veriliyor:)cok öpüyorum

Ekim 11, 2006 10:24 ÖÖ  
Blogger sevdamavisi said...

ellerinize sağlık çok güzel bir görüntü, güllaçsız bir Ramazan olur mu?

Ekim 12, 2006 11:47 ÖÖ  
Blogger Oya Kayacan said...

Sütte sakız eritip koymayı düşünüyordum da, evdeki koca kavanoz sakız reçelini güllaçta kullanmayı düşünmemiştim. Belki de ikisi birden, ne dersiniz? Sakız reçelinden doğrusu fazlaca sakız tadı alamıyorum da.

Ekim 15, 2006 12:29 ÖS  
Blogger DAMLA said...

Huuuu....
nerelerdesin Elvan?

Ekim 18, 2006 8:34 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home