Cumartesi, Eylül 16, 2006

Makarna Diyarı: İlk 10 Liman

Artık demir alma zamanı geldi Peynir Gemisi için. Her limanda bir sevgili, pardon bir makarna bekliyor. Yelkenler fora...


Önce New York limanı, bizi özgürlük heykeli ve Nihal karşılıyor. Nihal bizim için
Mantarlı fırın makarna yapmış.




İkinci limanımız Asya. Asya'nın makarnası bayağı bir zahmetli ama benim favorilerimden.



İşte yeni bir liman, yeni bir heyecan. Gönül ilk kez bir etkinliğe katılıyormuş. Gönül sıksık yaptığı Fesleğenli Makarnasını bir de bizim için pişirmiş, eline sağlık Gönül.



Bir sonraki liman Karadeniz Ereğlisi. Pınar Fırın Makarna ile katılıyor Makarna Diyarındaki lezzet turumuza.


Kendi şehrimize İstanbul'a dönüyoruz.Nesrin birbirine çok yakışan iki lezzeti birleştirmiş ve Minik Köfteli Makarna yapmış.


Bir önceki etkinliğin evsahibi Şeyma Tavuklu-Tereyağlı Makarna hazırlamış. Evsahipliği zormuş Şeyma, insan önceden bir uyarır:)


Veee, benim denenecekler listeme giren bir başka tarifde Çilek ten. Makarna Cipsi nin hem görüntüsü hem de sunumu çok güzel.

Ankara'da deniz yok ama dostlar var ve makarna var. Bir sonraki etkinliğin evsahibesi Dersaadet Domates ve Mayonezli Kepekli Makarna yapmış.Evsahibeliği kolay değilmiş Dersaadet, Şeyma bana söylemedi ama ben sana söyleyeyim.


Londra'dan Burcu Çekirdekli Spagetti pişirmiş Peynir Gemisi için. Bir de babaannesinin yaptığı fındıklı-şekerli makarnadan bahsetmiş ki ben de çok severim. Canım çekti şimdi.


10. limanımızda,New Jersey'de bizi Bezen karşılıyor. Bezen Ispanakli ve ricottali manicotti yapmış, fotoğrafa bakılırsa bu kadar yolu gittiğimize değecek gözüküyor.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home