Perşembe, Temmuz 06, 2006

Rejim yemeklerim


Rejimim hala devam ediyor, iki ayda 7 kilo verdim. 2-3 kilo daha versem yeter diyordum ama bir arkadaş ile iddiaya girdim. Önümüzdeki iki ayda bir yedi kilo daha vereceğim. Rejim moduna alıştım aslında, hatta artık fazla yemek yediğimde midem rahatsız oluyor, psikolojik. Tek kötü yanı yemek pişirememek, canım birşeyler yapmak istemesin diye blogları, dergileri bile doğru dürüst takip etmiyorum, blogumu da ihmal ediyorum tabii ki...



Geçen Cumartesi artık canıma tak edip Funda ve Habibe'ye birşeyler pişireyim dedim. Aklımda buzdolabında kuzu kuzu yatan enginarlar olduğundan, bir sürü enginarlı tarif düşündüm ama sonunda en sağlıklı ve yağsızından kıymalı enginar yaptım, yanına börülce salatası, yeşil salata ve Söke yedi tahıl karışımlı un ile yaptığım ekmek de vardı.



Hiçbirinin tarifini yazmıyorum, zaten bilinen şeyler. Ama karar verdim hafta sonları yağsız-tuzsuz da olsa birşeyler pişireceğim, yoksa bu rejim bitmez...

5 Comments:

Anonymous Adsız said...

merhaba elvan hanım şu rejiminizi bizimle paylaşsanız diyorum benimde kilo vermem gerek ama bi türlü olmuyor varsa püf noktası vs çok iyi olur size bravo diyorum tebrikler iradeniz için rejim tariflerinizi bekliyorum sevgiler

Temmuz 06, 2006 8:50 ÖS  
Blogger Tijen said...

elvan'cigim,
hani demissin ya isyerim sütlüce'ye tasindi diye. sütlüce istanbul'da degil mi? benim bahsettigim samanpazari ankara'da ne yazik ki. düsündüm tasindim ankara'da bir sütlüce bulamadim zihnimde. ondan söylüyorum hani arayip da bulamazsan diye. çok tesekkürler güzel mesajin için.
sevgiler,
tijen

Temmuz 07, 2006 3:22 ÖS  
Anonymous Adsız said...

merhaba elvan hanım, bende emine hanim gibi, rejiminizi bizimle paylaşsirmisiniz diyorum benimde kilo vermek istiyorum ve bir turlu basarili olamiyorum.herkesin metabolizmasi farkli calisiyor ama belki paylasmak istediginiz farkli oneriler olabilir. 1 ayda 7 kg gercekten harika!!! azim ve kararli olmanizdan dolayi sizi cok tebrik ediyorum. lutfen yardim edin. ozelimede mail atabilirsiniz. nurmeri@hotmail.com
Sevgiler,
Nur

Temmuz 08, 2006 6:56 ÖÖ  
Blogger L1 said...

Tijenciğim, ben de 30 küsur İstanbulluyum, niye duymadım diye düşünüyordum,Rahmi Koç müzesi deyince İstanbul diye düşündüm, Ankara aklıma bile gelmedi.

Diyetimin sırlarını açıklayacak bir post yazacağım. Az sonra....

Temmuz 10, 2006 8:38 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Merhabalar Elvan hanım. Bilemiyorum belki Tijen hanım sizi haberdar etmiştir ama www.gurme.netin tarif hırsızlığından haberiniz vardır heralde . Sizinde bir sürü tarifinizi yayınlamışlar.
Sevgiler.....

Eylül 15, 2006 9:31 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home