Çarşamba, Nisan 26, 2006

Ben Döndüm.




Bir Çin seyahatim daha sona erdi, aslında seyahatin süresi 8 gündü ama mesafe bu kadar uzak olunca yorgunluğu atmak da bir o kadar sürüyor. Bu sefer çok enteresan şeyler yemedim ama bir kere daha anladım ki Çin mutfağının bir sınırı yok, herşey yenebilir. Ve yemekler ne kadar güzel, değişik olsa da insan alıştığı lezzetleri özlüyor. Seyahatimizin son günlerine doğru bir Uygur lokantasına gittik, pide ve yoğurt bu kadar mı güzel gelebilir insana. Eve döner dönmez de ilk işim simit-beyaz peynir yemek oldu.



Fotoğraflar bir japon restoranından, fotoğraf makinamı götürmediğimden bir yada iki yemek fotoğrafım var. Pilavı yapmayı ilk fırsatta evde deneyeceğim.

9 Comments:

Blogger Yesim said...

Hoşgeldinnn, Çin mutfağı gerçekten enteresan olmalı, özlemekte haklısın galiba :)

Nisan 26, 2006 4:57 ÖS  
Anonymous Adsız said...

NIHAU !!
Esimde mesleginden dolayi Cin`e bir kac kez gitti.Ilk gittiginde 4 kilo vermisti.Mc Donald`sa kesinlikle karsi olan kocam,artik meyva yemekten bikmis bir sekilde Mc Donaldsi görünce sanki altin bulmus gibi sevinmis.

Nisan 26, 2006 6:47 ÖS  
Blogger Nezaket said...

Cin ve Japon mutfaklarinda her seyi bulmak mumkun dedigin gibi. Ben genelde Cin yemeklerini cok severim ama kimin yaptigi ve kullanilan yag muhim. Daha once calistigim otelde bir cin restorani vardi ve ahcisi Coni (cince adini soyleyemedigimiz icin oda kendine boyle dememizi uygun bulmustu) cok guzel yemekler yapardi. Hele sizzling beef, sebzeli bol soyali noodles ve kizarmis dondurma. Ay cok canim cekti birden. Ben Cine gitmedim ama gidenlerden duydugum kilo verip donmek garanti imis. acaba diyet icin Cin'e mi gitsek acaba???

Nisan 27, 2006 3:32 ÖS  
Blogger L1 said...

Merhabalar, maalesef ben kilo alarak dönüyorum. Gerçi yemeklerinde kilo aldıracak bir şey yok, ama düzenli yemek yemek, arada fast food benim dengemi bozuyor. Bir de dönünce burada her yemeğe saldırıyorum tabii. Yani anlayacağınız rejime devam :((

Nisan 28, 2006 8:25 ÖÖ  
Blogger vintage biscuit said...

pilav süper görünüyorrr : )

Nisan 28, 2006 6:03 ÖS  
Blogger Tijen said...

hosgeldin hosgeldin...
çin'e hiç gitmedim ben. bir gün insallah. bir zamanlar en büyük hayallerimden biriydi. simdi o kadar önemsemesem de görmek istedigim yerlerden biri çin.
tijen

Nisan 28, 2006 6:24 ÖS  
Blogger DAMLA said...

Hoşgeldiiiiiin...
benim eşim de sık sık Çin'e gidenlerden, geçen sene tam 13 kez gitmiş biliyormusun? Allahtan artık ofis düzenini kurdular da o kadar sık gitmiyorlar...
Neyse, artık bu sene benim de sıram geldi.. Bir ara takılacağım ona!!..

Nisan 28, 2006 6:29 ÖS  
Blogger L1 said...

Vintage biscuit,pilavı ilk rejim arasında deneyeceğim.

Tijencim, çok enteresan bir ülke ve kültür, ben iş için gittiğimden fazla gezemiyorum, ama turist olarak gitsem de insanlarını bu kadar tanımazdım herhalde.

Damlacığım, eşine bıkkınlık gelmiştir, bence ilk fırsatta takıl peşine, sonradan gitmek istemeyebilir.

Mayıs 03, 2006 2:53 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Ya ne hainsin yaaaaaaaaa.

Simit yemismis! Bulamiyoz biz buralarda simit neyin :)) Oldurcen mi bizi?

Mayıs 14, 2006 1:31 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home