Perşembe, Şubat 23, 2006

Doğumgünü keki...


Bir aydır hiç birşey eklememişim bloguma, zira rejimdeyim hiç bir şey pişirmiyordum, ama bugün doğumgünüm, o yüzden kendime bir doğumgünü keki yaptım.

3 yumurta
1,5 su bardağı toz şeker
1 su bardağı süt
1/2 su bardağı sıvıyağ
2 yemek kaşığı kakao
1 çay kaşığı tarçın
1 portakal kabuğu rendesi
1 pk kabartma tozu
aldığı kadar un.

Klasik kek işte, yumurta ve şekeri çırptım, içine diğer malzemeleri ekleyip biraz daha çırptım, 160 derece fırında yarım saat pişirdim. Ilınınca üzerine, 3 diş beyaz tobleroneyi biraz süt ile eritip döktüm.


Sabahleyin ofiste arkadaşlar doğumgünümü kutladılar ben de onlara kekimden ikram ettim. Aytülcüğüm de bana bir kişilik pasta getirmişti. Doğumgünümü kutlayan tüm arkadaşlara, bana müthiş bir hediye seçen Yasemin'e ve çok istediğim birşeyi bana bulup gönderen Vildan'a teşekkürler....

9 Comments:

Blogger Sibel said...

Sevgili Elvan doğumgünün kutlu olsun, nice mutlu yıllara! Kendine yaptığın kek kadar lezzetli ve keyif dolu bir yaş dilerim sana:) Sevgilerimle..

Şubat 23, 2006 9:39 ÖÖ  
Blogger Dilek'ce said...

Sevgili Elvan,
senden birseyler duymak ne güzel! Dogum günün kutlu olsun nice mutlu senelere sevdiklerinle! Benim de Pazartesiydi dogum günüm:)
Sevgiler

Şubat 23, 2006 10:44 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Sevgili Elvan,

Seninle aynı günde doğan biri olarak bugünki sevincini en içten duygularımla paylaşıyorum.

Nice yıllara...

Mutlu

Şubat 23, 2006 11:24 ÖÖ  
Blogger DAMLA said...

Elvan'cım,
tarif vermesen de arada bir birşeyler gönder de senden haber alalım... Ben de meraklanmaya başlamıştım doğrusu!!..
Bu arada NİCE YILLARAAAAAA.....

Şubat 23, 2006 11:54 ÖÖ  
Blogger L1 said...

hepinize çok teşekkürler, doğumgünüm güzel geçiyor, umarım tüm senem de öyle olur.

Dilekciğim senin de yeni yaşın kutlu olsun.

Valla bende özlemişim Damla, en iyisi ben bir süre tatsız tutsuz da olsa rejim tarifleri yayınlayayım.

Şubat 23, 2006 12:59 ÖS  
Blogger TuLûAt said...

Gecikmeli olarak doğum gününüzü kutlarım. Pasta kaldı mı?

TuLûAt

Şubat 26, 2006 3:54 ÖÖ  
Blogger Tijen said...

elvan'cigim sen de bir baliksin demek! dogumgünün kutlu mutlu olsun. ben de yakinda kutlayacagim dogumgünümü. özel bir sey yapmayacagim belki bu yil ama olsun, nefes almak bile yeterince özel degil mi zaten?
tijen

Şubat 28, 2006 11:26 ÖS  
Blogger Alev said...

Sevgili Elvan

Doğum günün kutlu olsun, sağlıkla sıhhatle, nice mutlu yıllar sevdiklerinle beraber olman dileğiyle
Sevgiler

Mart 01, 2006 11:40 ÖS  
Blogger L1 said...

hepinize çok teşekkür ederim.

sevgiyle kalın....

Mart 02, 2006 8:02 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home