Cuma, Aralık 30, 2005

Yeni Yıl Mesajı


2005 yılı benim için zor geçti, insanın hayatında iz bırakan yıllar vardır ya işte böyle bir yıl oldu. Bu senenin en güzel yanı dostluklarımın daha bir pekişmiş olması (dostlar zor günde belli oluyor çünkü) ve tabii ki blogum. Bu sebeple bu yıl ki Oscar konuşmamı birkaç ay önceden yapmak istiyorum. (Her sene Oscar töreni için sabahın 3’ünde kalkıyor ve her seferinde hayali bir konuşma yapıyorum, teşekkür ettiğim kişiler genelde aynı ama tuvaletimin modeli ve rengi her sene değişiyor :)

Pazarda, dondurmacıda, bozacıda hep beraber olduğum Esra'ya, ofisten eve 24 saat bana destek hattı kuran Aytül, Sebla, Yasemin ve Banu’ya;20 yıllık canlarım, Habibe, Hicran, Özlem ve Pelin’e, bilmeden de olsa bana yeni bir dünya yaratan blog arkadaşlarıma ve tabii aileme çok teşekkür ederim. 2006 yılı, sağlığımızın tadını çıkarıp, mutluluk lezzetleriyle doyacağımız ve hayallerimize kavuşacağımız bir yıl olur inşallah. Herkese iyi seneler….

3 Comments:

Blogger celerone said...

Güzel yıllar peynir gemisine

Aralık 30, 2005 4:53 ÖS  
Blogger DAMLA said...

Elvan'cım,
2006'da herşey gönlünce olsun :)

Aralık 30, 2005 8:12 ÖS  
Blogger Tijen said...

çok sekersin elvan!
oscar konusmasi ha, hiç aklima gelmezdi. umarim tüm sevenlerinin oscar'ini almaya devam edersin..
tijen

Ocak 01, 2006 9:15 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home