Perşembe, Aralık 08, 2005

Kahvaltı Mimi


Sevgili Özgül beni kahvaltı mimine davet etmiş.Şöyle esaslı bir kahvaltı sofrası fotoğrafı çekebilmek için bekledim ama olacağı yok.Arşivden çıkarttığım bu resimle idare edeceğim artık.

1. Normal bir günde nasil kahvalti yapiyorsun?
Sabah 7 gibi evden çıktığım için evde kahvaltı yapamıyorum,ofiste birşeyler yiyorum.Ama kahvaltıyı bir poğaça ya da tost ile bilgisayar başında yapmak da hoşuma gitmiyor,bu yüzden sabahları 15-20 dk.kızlarla kahvaltı ediyoruz,simit,kızarmış ekmek,peynir,bal,bazen börek filan yiyoruz.
2. Haftasonu nasil kahvalti yapiyorsun?
Yalnızsam kendime bir tabak hazırlıyorum,yumurta,peynir,zeytin,rejimi boşvermişsen bal,reçel ile mümkünse simit yiyorum.Birileri varsa birşeyler yapmaya çalışırım,krep,börek gibi.
3. Ne zaman kahvalti yaparsin?
Hafta içi ofise gidince 8-8.30 arası,hafta sonu kaçta kalkarsam.
4. Belirli aile gelenekleri veya inanislariyla büyüdün mü? Bunlar hangileri?
Bizim ailemizde kahvaltı hep en önemli ve en sevilen öğün olmuştur,sabah 6’da evden çıkardım,yine de annem kahvaltı etmeden beni evden çıkartmazdı.
.
5. Beslenme cantani düsündügünde neler hatirliyorsun?
Beslenme çantamda annemin yaptığı kurabiye,poğaça gibi şeyler aklıma geliyor.
6. Senin icin lüks bir kahvalti nedir?
Benim için lüks bir kahvaltı,benim hazırlamadığım bol çeşitli bir kahvaltıdır.
7. Nasil, nerede ve ne zaman severek kahvalti etmek istersin?
Genelde evde televizyo izleyerek yapıyorum,ama memleketteki evimizin balkonu en sevdiğim mekan.
8. Hayatinda hatirladigin cok özel bir kahvalti var mi? Onu özel veya ilginc kilan ne?
Küçükken yazları memlekete giderdik,otobüs sabahleyin orada olurdu,ve eve gittiğimizde anneannem güzel bir kahvaltı yanında da muhakkak kıymalı yufka böreği hazırlardı.Şimdilerde yazın gittiğimde annemde yapıyır,ama anneaneminki gibi olmuyor..
9. Kahvalti masanda eksik olmamasi gereken sey nedir?
Tabii ki peynir.
10.Kahvalti konusunda söylemek istedigin baska birsey var mi?
Kahvaltı deyince aklıma bir de ‘Breakfast at Tiffany’s’ ve ‘Breakfast Club’ filmleri geliyor,her ikisini de çok severim.
11. Blogundan gelecek/bir pazar kahvaltiya hazirlayabilecegimiz bir tarif önerir misin?
Pekmezli börek benim Pazar sabahı kahvaltılarında sevdiğim birşey.Denemenizi tavsiye ederim.

Sobelenmediklerini düşündüğüm Sibel,Hayat ve Aslı,yı sobeliyorum.

2 Comments:

Anonymous Adsız said...

Elvan'cim cok zevkle okudum, tesekkürler canim

Aralık 08, 2005 1:50 ÖS  
Blogger L1 said...

ben teşekkür ederim Özgül,önümüzdeki günlerde ben de seni davet edeceğim inşallah :)

Aralık 08, 2005 1:58 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home