Perşembe, Kasım 24, 2005

Kanaat ve Yaşar Kemal


Salı akşamı Kanaat Lokantasına gittik.Her zamanki gibi eşsizdi.Kapıdan girer girmez ben tatlılara,Esra turşulara yapıştık.Bilmediğimiz herşeye bu ne,bu ne dedik.İstanbul'da yaşayıp ya da İstanbul'dan yolu geçip de Kanaat'ı bilmeyenler varsa çok şey kaçırıyorlar derim.Akşamın en güzel olayı ise biz işkembe çorbalarımızı içerken oldu. Yaşar Kemal gelip,iki masa ötemizde pilav üstü kuru yedi.Dünya gözüyle Yaşar Kemal'i görmek,hatta aynı atmosferde yemek yemek gerçekten heyecan vericiydi.

*Fotoğraf çekmeye cesaret edemediğim için,fotoğrafı www.yasarkemal.net'den aldım.

2 Comments:

Blogger Dilek'ce said...

Elvan,
ben gecen yil tanistim Kanaat'la mutlaka ve mutlaka herkese öneririm. Ben gelecek sefer Istanbula geldigimde insallah bu yil olur artik ciya'yi iyice merak ettigim icin oraya gidecegim:)

Kasım 24, 2005 4:43 ÖS  
Blogger L1 said...

Selam Dilek,lezzet olarak Çiyada muhteşemdir.Kadıköydeysem ve midemde birazcık boşluk varsa muhakkak Çiya'ya uğrarım.Her iki restoranında en güzel yanı menülerinin değişken olması,en kötü yanları ise servisin her zaman iyi olmaması.Ama eminim Çiya'yı da çok beğeneceksin.Sevgiler

Kasım 24, 2005 8:46 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home