Pazar, Kasım 06, 2005

Geçmiş Bayramınız Kutlu Olsun...


Bütün bayram tatili boyunca tembellik yapınca bayram mesajı yazmak bu saate kaldı.Sevdiklerinizle nice güzel bayramlara...

Dediğim gibi 5 gün boyunca tembellik yaptım,kitap okudum,film seyrettim.Hiçbirşey pişirmedim ama bol bol yedim.Çok keyifli oldu doğrusu.



Annem bayram için klasik menüsünü hazırlamıştı.Tüm bayram,aile toplantıları, düğün,nişan gibi olaylarda (düğün ya da nişanın yakın aile fertlerine ait olmasına gerek yoktur) hep aynı yemekler pişer annemin mutfağında, su böreği,zeytinyağlı yaprak sarma,etli kara lahana dolması,tavuklu keşkek,un helvası ve baklava. Birkaçının resmini çektim ama hepsinden yedim,herhalde bir kaç hafta birşey yemem..



Bu arada teşekkürler Dilek

2 Comments:

Blogger zinnur said...

Kayinvaldem de keskegi tavuklu yapar, bol karabiber serper uzerine de. Cok severiz cok! Ben hic yapmadim ama simdi resmini gorunce canim cekti. Ellerine saglik annenin, tabii bizimle paylastigin icin senin de...

Kasım 06, 2005 11:11 ÖS  
Blogger Dilek'ce said...

Estagfirullah, birsey degil güzelim!
Annenin ellerine saglik, yaptiklari cok leziz görünüyor. Ben ücünden de yiyebilirim;)Hic keskek pisirmedim bir denemeli bir ara! Püf noktalarini annenden aliri artik.

Kasım 08, 2005 5:13 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home