Cuma, Aralık 02, 2005

10 Küçük Mutluluk


Dilek beni 10 küçük mutluluk için sobelemiş,bunları düşünmek bile mutlu etti beni,teşekkürler Dilek.Yazarken, arkadaşlar gördü,onlar da kendi küçük mutluluklarını yazacaklar,bir sonraki ev partisinde okuyacağız.Yani onları da sobelemiş oldum.

Benim küçük mutluluklarımdan ilk aklıma gelenler şöyle:

1-‘ben demiştim’ dememe gerek kalmadan arkadaşların sen demiştin demesi (bu ara pek sık oluyor da:)
2-sabah işe gideceğim diye uyanıpta işe gitmemim gerekmediğini hatırladığım anlar.
3-kitaplığıma gelen her yeni kitap
4-iş icabı eskiden tanıdığım ya da görüşmediğim bir dosttan hiç beklemediğim anda hatırımı soran e-mail ya da bir mesaj almak.(bunu bende arada sırada yapmaya çalışıyorum,mesela işten tanıdığım 2-3 yıldır görüşmediğim birini arıyorum.bir şey istememi ya da bir şey sormamı bekledikleri seslerinden belli oluyor, sadece hatırınızı sormak istemiştim dediğimdeki tepkileri çok hoş oluyor,sizde deneyin)
5-satışa çıkar çıkmaz aldığım Film Festivali broşürü.
6-aldığım her ayakkabı,çanta ve güneş gözlüğü.
7-birşeyler yaratmak ve bunların çevremdekiler tarafından beğenilmesi
8-ofisteki inbox’ımda okunmamış e-mailim 0 olması.(şu anda 91!!)
9-ilk kez tadacağım bir yemek
10-diyeti bozup bir sürü şey yediğim bir gecenin sabahında tartıldığımda bir gün önceden az çıkmak. (aslında düşündümde bu büyük bir mutluluk,hatta mucize bile denebilir)

Bu konuda sobelenmemiş kimseyi bulmak çok zor,hele 3 kişi bulmak daha da zor,o yüzden hiç araştırmadan yeni blog sahibi olduğunu bildiğim Damlayı sobeliyorum,Damlacığım tabii kabul edersen.

4 Comments:

Blogger Dilek'ce said...

Cevaplarin icin tesekkürler Elvan!
Ev partisindeki okunacak kücük mutluluklarinizi merak ettim;)

Kücük ve büyük mutluluklarin bol olsun:)

Aralık 05, 2005 12:12 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Sevgili Elvan, 10 kücük mutlulugunu zevkle okudum. Bbende seni kahvalti Mim'ine davet ediyorum, müsaitsen eger.
Sevgilerimle

Aralık 05, 2005 8:09 ÖS  
Blogger L1 said...

Teşekkürler Dilek,ev partisi mutluluklarımızdan ilginç birşeyler çıkarsa yazarım.

Davetin için teşekkürler Özgül,aslında gördüm,hatta hazırladım bile ama şöyle güzel bir kahvaltı sofrası fotoğrafı çekemediğim için yayınlamadım. Hafta sonuna kadar çekemeyeceğimde düşünürse arşivden birşeyler ile yayınlayacağım artık.Sevgiler

Aralık 06, 2005 9:04 ÖÖ  
Blogger DAMLA said...

Merhaba...
10 Küçük Mutluluk (aslında benimki 10'u geçti ama!!) cevaplarımı yazdım...
Haber vereyim dedim :))

Aralık 07, 2005 11:36 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home