Cuma, Nisan 14, 2006

Son filmler ve Çin



Çin Seddi, Pekin; merdivende oturan nokta benim :)


Bu hafta son olarak 2 film seyrettim ve böylece bir festival daha bitti.

Pazartesi Söz: Habibe'ye senin seçtiğin Çin filmine bak, bir de benimkine bak dedim, çok mutluyum. Çok güzel bir filmdi. Hem konu iyiydi, hem de çekimler muhteşemdi. Zaten Çin'in en büyük bütçeli filmi imiş ve Oscar adayıymış.


Perşembe Venedik Taciri : Al Pacino,Jeremy Irons ve Shakespeare.Daha ne olsun?


Bugünden itibaren 10 gün kadar yokum. Çin'e gidiyorum. Geçen sene fotoğraf makinamı kaybettiğim için bu sene götürmüyorum, döndüğümde gördüklerimi değil (çok ilginç yerlere gitmeyeceğim zaten), yediğimi içtiğimi anlatırım artık.Çok istememe rağmen yöresel yemeklere de katılamıyorum, gerçi geriye dönüp baktım da blogumda bayağı bir yöresel yemek yayınlamışım, aklımda olanları da gelince yapacağım

3 Comments:

Blogger Dilek'ce said...

Sevgili Elvan,
sana hayirli yolculuklar! Umarim gönlünce gececek cok yorulmayacagin bir gezi olur. Ben seni ve anlatacaklarini burada merakla bekliyor olacagim;) Keske kamerani götürebilseydin fakat götürmeme kararini iyi anliyorum.
Sevgiler

Nisan 15, 2006 9:17 ÖÖ  
Blogger DAMLA said...

Elvan'cım,
sana iyi yolculuklar.
Bu sene benim de bir Çin seyahatim olacak, senden tiyoları alırım artık:))

Nisan 16, 2006 10:38 ÖS  
Blogger L1 said...

selamlar, ben döndüm.

Dilek, maalesef yorgunluktan başka anlatacak fazla birşey yok, Damla, istediğini sorabilirsin, bu benim 3.Çin seferim, epey bir tecrübe sahibi oldum. Sevgiler.

Nisan 26, 2006 12:48 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home