Pazartesi, Mayıs 15, 2006

Çilek Ye


Tuğçe'nin çilek etkinliği için epey bir araştırma yaptım aslında, hatta beğendiğim tarifler arasından arkadaşlara seçimler bile yaptırdım, ama bu hafta sonu o kadar telaş içinde geçti ki, anneler günü anneden ayrılma günü oldu, annem yaz dönemini geçirmek için memlekete gitti, neredeyse altı ay gelmez artık. O yüzden cumartesi günü doktora gidilip son tahliller yaptırıldı, alışverişe gidildi.Pazar sabahı erkenden kalkıp cevizli ekmek pişirdim, annemlere kahvaltı hazırladım, bu arada Remix 2'de gördüğüm çilekli milföylerden de iki tanecik yapıp, bu seferki etkinliği kaçırmayayım bari dedim.

Milföy hamurlarının içine doğranmış çilek koyup ikiye katladım, üzerine biraz süt ile çırpılmış yumurta sarısını sürüp, bol pudra şekeri serpiştirdim,önceden ısıtılmış fırında üzeri kızarıncaya kadar pişirdim. Sonsuza dek rejime mahkum biri olan bendenize herşey gibi bu da güzel geldi.

2 Comments:

Anonymous Adsız said...

cilekli milfoyler guzel duruyorlar.. ABD de her tur meyveyi milfoyun arasina koyup, pisiriyorla. ben hic denemedim acikcasi sanki milfoy denilince borek olmak zorundaymis gibi kendimi sarlandirmisim..

ama bloglar sayesinde bu huyum degisiyor gibi, hem pratik hem de renkli olan bunu deniyecegim...ellerinize saglik

Mayıs 15, 2006 7:19 ÖS  
Blogger vintage biscuit said...

çilek . çilek . çilek ... arkadaşlar mayıs ayındayız , kilo aldırmayın bizi ne olurrrr :))). çok güzel duruyorrr

Mayıs 18, 2006 10:32 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home