Perşembe, Mayıs 11, 2006

Parmesanlı grisiniler



Aslında bu tarifi üçüncü yapışım, tarif Remix II'den. Ama hepsinde de çok dar vakitlerde yaptığımdan fotoğrafını çekmeye zaman bulamıyordum. Bu sefer çektim ama biraz yayılmışlardı.

Milföy hamuru
İnce rendelenmiş parmesan peyniri
Tuz
Karabiber
Yumurta sarısı
Erimiş tereyağ

Kare milföy hamurunu erimiş tereyağ ile yağlayın, üzerine parmesan rendesi, tuz ve karabiber serpin.(Parmesan tuzlu bir peynir olduğu için ben serpmedim) ikiye katlayın,üzerine yumurta sarısı sürüp,tekrar parmesan rendesi,tuz ve karabiber serpin. Hamuru üçe bölüp, bükerek şekil verin ve yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dizin. 180 dereceye ısıtılmış fırında üstü kızarıncaya kadar pişirin.

1 Comments:

Anonymous Adsız said...

Selam,
Ben bu katlamalardan bölmelerden ve bükmelerden bişey anlamadım. Daha açık anlatabilirmisiniz

Eylül 12, 2006 1:48 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home