Perşembe, Haziran 08, 2006

Biraz deniz, biraz uyku...

Yazın ilk günlerinde tatil yapmayı çok seviyorum, hem kışın yorgunluğunu biraz atıyor, hem de beyaz tenden bir nebze kurtuluyorum. Bu yüzden 5 günlüğüne bir Bodrum kaçamağı yaptık, ilaç gibi geldi. Az düşünüp, bol bol güldüm, tembelliğimin hat safhada olduğunu söylememe bile gerek yok, bir yüz üstü, bir sırt üstü yattım minderlerde. Dönmek hiç istemedim valla.

Geldiğimde sabah bir sürü birikmiş işin üzerine bir de kötü haber aldım, finansman bölümünde çalışan bir arkadaşımız kötü bir kaza geçirmiş, iki günde üç beyin ameliyatı olmuş,hastanede yaşam savaşı veriyor. Allah'ın onu kızına ve ailesine bağışlaması için dua etmekten başka yapabileceğimiz birşey de yok maalesef.

8 Comments:

Blogger DAMLA said...

Elvancım,
yoksa sen Koç Grubunda mı çalışıyorsun? Zira çok sevdiğim bir arkadaşım bu kazayı bana anlattı galiba!!

Haziran 09, 2006 8:42 ÖÖ  
Blogger L1 said...

evet Damla, Arçelik'de çalışıyorum, gerçekten çok kötü bir kaza ve çok sevdiğimiz iyi bir arkadaşımız, yazarken bile gözlerim doluyor. Arkadaşın kim, bizim şirketten mi?

Haziran 09, 2006 10:27 ÖÖ  
Blogger DAMLA said...

Arkadaşımın adı Çiğdem... O da Arçelik'de çalışıyor...

Haziran 09, 2006 12:26 ÖS  
Blogger L1 said...

bölümü nedir, birden fazla Çiğdem var

Haziran 09, 2006 1:42 ÖS  
Blogger DAMLA said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Haziran 12, 2006 9:15 ÖÖ  
Blogger L1 said...

tanıyorum ama çok muhabbetim yok, bir ara onun yanına uğrar, senin dedikodunu yaparım ama :))

Haziran 12, 2006 11:00 ÖÖ  
Blogger vintage biscuit said...

gecmis olsun arkadasina !

Haziran 25, 2006 12:48 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it
Rio 800 mp3 player Mp3 players compared reviewed arrow tire saskatoon cheap mp3 player how to put fm onto mp3 players No html free web host http://hvuqk9f2b.blogspot.com/ vardenafil female Email Fax mp3 player Gmc canyon ratings

Ağustos 10, 2006 4:22 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home