Pazartesi, Temmuz 10, 2006

Rejim tarifi


Geçen rejim yemeklerim postumdan sonra nasıl rejim yaptığımı sormuşlar,ben de commentlere yazmaktansa post olarak yazayım dedim. Öncelikle benimki sağlıklı bir rejim değil. Bundan iki sene kadar önce altı ay diyetisyene devam ederek 10 kilo kadar verdim, ama ben bu tip rejimden çok sıkılıyorum, öğlen 3 köfte, akşam 6 kaşık sebze diye sürekli hesap yapmak çok zor geliyor bana. Çünkü yemeğe başlayınca daha çok yemek istiyorum. Şimdi daha sağlıksız ama bence daha kolay birşey uyguluyorum. Akşam yemeğini kestim (arada sırada dışarı gidersem yiyorum ama bana hemen kilo olarak dönüyor)çok acıkırsam yoğurt ya da meyve yiyorum. Bir hafta hiç karbonhidrat almadığım oldu, 'hamursuz' yaptım yani. Şimdilerde sadece sabahları ekmek ya da simit yiyorum. Becerebildiğim kadar öğün atlıyorum. Canım çok tatlı isterse yiyorum ama başka bir şey yemiyorum. Mesela geçen cumartesi bir kazandibi ve 3 top dondurma yedim ama başka hiç birşey yemedim. Tamamen kafama göre ve sağlıksız bir rejim anlayacağınız, bu arada spor ve yürüyüş de yapıyorum. Bir de her sabah aç karnına tartılıyorum ve günümü ona göre ayarlıyorum. Şimdilik 7,5 kilo verdim, hedefim olan 14 kiloya gelirsem bir kitap yazacağım :))

Fotoğraf, geçenlerde canım çok sıcak yemek çekince yaptığım, tamamen uydurma, taze patatesli, bulgurlu, nar ekşili enginara ait. Patatesleri yaktığım için yayınlamıyordum ama rejime uygun başka bir fotoğraf bulamadım.

9 Comments:

Anonymous Adsız said...

Elvan hanım merhaba ya ben anlamadım akşam yemeği tamam yenmiyor öğlen de ne yeniyor orayı anlayamadım genelde yemek yemeği fazla sevmem ama tatlı krizimin önüne geçemiyorum şu sıralar meyve yemeğe çalışıyorumsevgiler

Temmuz 10, 2006 6:02 ÖS  
Blogger L1 said...

Selam Emine,öncelikle bana 'hanım' demene gerek yok. Öğlenleri iş yerinde ne yemek çıkarsa ondan yiyorum, ama pilav, makarna, tatlı türevi yiyecekler almıyorum. Ben de tatlı çok seven biriyim, tatlı krizi tuttuğunda 2-3 tane kuru kayısı ile geçiştirmeye çalışıyorum, özellikle günkurusu kayısılar epey tatlı oluyor.çok canım çekerse sütlü tatlı yiyorum ama o öğün yemek yemiyorum. kolay gelsin...

Temmuz 11, 2006 8:25 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Elvan merhaba çok teşekkür ederim akşam dediğin gibi sadecekavun ve 1 kase taze naneli yoğurt yedim 1 saatte yürüyüş yaptım inş başarılı olurum önerilerini ve desteğini bekliyorum teşşekkürler selamlar

Temmuz 11, 2006 10:52 ÖÖ  
Blogger L1 said...

desteğim seninle Emine'ciğim. Kilo verdikçe bana comment bırak olur mu? Bu arada moralin bozulmasın, bazen 3-4 gün aç gezip gram oynamıyorsun, ama sonra birden gidiyor.kendine hedef bir zaman koy, daha kolay oluyor.Herşey aslında kafada bitiyor. Sevgilerimle.

Temmuz 11, 2006 11:46 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

merhaba,

ben de öğün atlayarak baya kilo verdim ve canım tatlı istediği zaman bir öğün olarak tatlı yedim. fakat şimdi evliyim ve eşime yemek yapma isteğim ikimizin de kilo almasına sebep oluyor. şimdilik biz de bir öğünü (özellikle akşamları) karpuzla geçiriyoruz ama yine de öğlen yediklerim sebebiyle kilo almaya başladım. eşime beraber rejim yapmayı önermeye de içim elvermiyor. en iyisi ben de size katılayım :)

Ağustos 17, 2006 4:23 ÖS  
Anonymous Adsız said...

slm ben ayşegül ben zor kilo veren ve tatlıya mahkum olanlardanım söylenen şeyler hoşuma gitti ben de bunu deneyeceğim.kilo vermek istiyorum fakat spor yapma imkanm yok sadece çıkıp dışarı dolaşabilirim sizce evde yapsam sağlıklı olur mu?

Temmuz 12, 2007 9:12 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

"Geçen rejim yemeklerim postumdan sonra nasıl rejim yaptığımı sormuşlar,ben de commentlere yazmaktansa post olarak yazayım dedim"

Bu nasil bir Turkce?!!

Kilodan daha onemli sorunlariniz oldugunun farkinda olmanizi dilerim.

Ekim 09, 2007 6:33 ÖS  
Blogger Bahar said...

hem sagliksiz oldugunu soyleyip hem de 14 kilo olursa kitap yazacagim demissiniz, gercekten cok cok ilginc. turk insaninin kilo vermenin degil, kiloyu korumanin marifet oldugunu anladigi gunleri gorebilecek miyiz acaba...

umarim, sagliksiz rejim taktiklerinizi kitaplastirip gencleri, ogun atlayarak, butun gun boyunca sadece kazandibi yiyerek rejim yapmaya tesvik etmemissinizdir.

birakin kitaplari diyetisyenler yazsin.

Haziran 03, 2008 12:24 ÖÖ  
Blogger L1 said...

Merhaba Bahar Hanim,

Sagliksiz rejimler yapacak kadar bilincsizim ama uzmanligim olmayan konularda kitap yazacak kadar bilincsiz degilim, iciniz rahat olsun...

Haziran 11, 2008 8:38 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home