Çarşamba, Eylül 20, 2006

Bloglardan denemeler-Sibel'in kurabiyesi



Uzun zamandır aklımdaydı Sibel'in Lorlu-Sakızlı Kurabiyesini yapmak. En sonunda evde makarna etkinliğinden kalan lor peyniri değerlendireyim diye yapıp ofise getirdim. Süper oldu. Ben yarım ölçü yaptım; karbonat yerine yarım paket kabartma tozu; sakız yerine ise 1 tatlı kaşığı sakız reçeli kullandım. Sonuç, çok sık yapılacak, neredeyse yağsız olduğu için gönül rahatlığıyla yenecek muhteşem bir kurabiye. Ellerine sağlık Sibel.

2 Comments:

Blogger DAMLA said...

Biliyodum dedikodumu yapacağınızı!!...
Sen gör bak Perşembe Çiğdem'le buluşuyorum artık neler konuşuruz neler :))
Bu arada makarna etkinliğini kaçırdığıma üzüldüm:(
Harika şeyler gelmiş...

Eylül 20, 2006 9:49 ÖÖ  
Blogger L1 said...

Bu kadar uzun tatil olur mu Damlacım, sadece biz değil, bütün blog alemi yaptı dedikodunu, nerede buluşuyorsunuz, Perşembe akşamı taksimde olacağım belki karşılaşırız.Makarnaya yetişirsin diye ümit ediyordum bende...

Eylül 20, 2006 10:45 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home