Cuma, Eylül 22, 2006

Közlenmiş kırmızı biber-patlıcanlı bruchetta



Kızlara makarna günümüzde başlangıç olarak Közlenmiş Kırmızı Biberli-Patlıcanlı Bruchetta yapmıştım. Bildiğiniz gibi bruchetta ızgarada fırında kızartılmış sarımsaklı ve zeytinyağlı ekmek dilimleri. İtalyada genelde üzerine domates püresi ile başlangıç olarak servis ediliyor.

3 kırmızı biber ve 2 patlıcanı közledim. Kabuklarını soydum, rondoda ezip içine tuz, karabiber, kırmızı biber ekledim. Ekmek dilimlerini 10 dak kadar fırında kızarttım, çıkartıp bir taraflarına önce bir diş sarımsağı sonra da fırça ile sızma zeytinyağı sürdüm , közlenmiş malzemeyi üzerine koyup hemen servis yaptım. (Ben 5 dilim ekmek yaptım, üst malzemeden 1 kase kadar arttı ) Üzerlerine susam serptim, rendelenmiş peynir de olabilir...

5 Comments:

Blogger Oya Kayacan said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Eylül 22, 2006 4:21 ÖS  
Blogger tatli-tuzlu said...

Sevgili Elvan sana ve sevdiklerine hayirli ramazanlar diliyorum.Sevgiler behiye

Eylül 24, 2006 11:45 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

sevgili elvan,
bruchetta tarifi için teşekkürler,sende resmini gördükten sonra ben de biraz araştırıp buna benzer bir şey yaptım,bir bakarsan sevinirim,ayrıca bruchetta bana bu yaz yaptığımız italya seyahatini anımsattı,teşekkürler

Eylül 24, 2006 10:08 ÖS  
Blogger Unknown said...

Elvan merhaba,

hatirladinmi bilmem makarna etinliginden Gulenay..Senin su tarifi yani neyyydii bruchetta:)bunu yillaridir yapardim ama adinin bu oldugunu bilmiyordum...ogrenmis oldum...Ellerine saglik ekmek dilimleri uzerinde pekde guzeller..

Simdilik hoscakal,hayirli ramazanlar

Eylül 25, 2006 6:06 ÖÖ  
Blogger L1 said...

Hepinize hayırlı ramazanlar...

Süheyla'cım, baktım bruchetta'larına, süper olmuşlar, seninkiler gerçek bruchetta... Ben işim gereği İtalyada epey bulundum ve İtalyan yemeklerinin hastasıyım. Hatta etkinliğimin konusunu 'İtalyan yemekleri' olarak seçmeyi bile düşünmüştüm.

Gülenay,tabii ki hatırladım seni, bizim evde de benzer ekmek dilimleri yıllardır yapılır, çayda, kahvaltıda...akşam yemeğinde başlangıç olarak önüme ilk geldiğinde şaşırmıştım hatta. Sevgiler.

Eylül 25, 2006 9:02 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home