Çarşamba, Aralık 13, 2006

Kolay pasta.



Ne isim vereceğimi bilemedim.Tarifi kuzenim Zuhal abla verdi, ben biraz geliştirdim. Tatlı ihtiyacını hızlıca karşılamak için ideal bir tarif.

Hazır kekin bir katını kullanıyorsunuz. 1 yumurtayı 1 çay bardağı toz şekerle iyice çırpıp içine 1 çay bardağı hindistan cevizi, 1 çay bardağı çekilmiş fındık, 1 çay bardağı sıvı yağı katıyor ve karıştırıyorsunuz. Karışımı kekin üzerine sürüp 170 dereceye ısıtılmış fırında 10 dakika kadar pişiriyorsunuz.Ek olarak ben bir elmayı incecik dilimleyip, tavada bir tatlı kaşığı margarin ile biraz pişirdim, karışımı sürmeden önce kekin üzerine bu elma dilimlerini yerleştirdim. Bir de karışımın içine bir kaşık kadar ananas likörü ekledim.

5 Comments:

Anonymous Adsız said...

Elinize sağlık,kolay pasta tarifiniz çok güzel gözüküyor.
Tam da bu gece tatlı krizim tutmuşken iyi giderdi ama vakit çok geç :)
Yeni yılınızı ve bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım.
Sevgiler...

Aralık 29, 2006 11:45 ÖS  
Blogger tatli-tuzlu said...

Her ilkbaharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi, bu bayramın da sana ve ailene mutluluk ve neşe getirmesini diliyorum... İyi bayramlar!

Mutluluk bankasinin sevgi subesinde 2007 no`lu hesabina 365 gün daha yatirilmistir.Mutlu bir sekilde harcamaniz dilegiyle. Mutlu yillar.

Behiye

Aralık 30, 2006 3:01 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Merhaba,
Mübarek Kurban Bayramınızı Kutlar,Hayırlara Vesile Olmasını Dilerim.
Bu Vesileyle Yeni Yılınızıda Kutlar,Sağlıklı,Huzurlu,Bol kazançlı bir yıl geçirmenizi dilerim

Ocak 01, 2007 12:07 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Ne kadar pratik bir tarif en kısa zamanda bir tatlı krizi geçirim ozaman denerim :) Sürekli bir tatlı krizi halindeyimde :)

sevgilerimle

Ocak 08, 2007 11:57 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Bunun adı acibadem pastasi. Enfes bisey oluyor. Ben kekini kendim hazirlayip bardaklarla kesiyorum. Ustune bu karisimdan dokup pisiriyorum. Daha şık oluyor.. Afiyet olsun :)

Ocak 19, 2007 4:41 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home