Çarşamba, Mayıs 16, 2007

günaydin

Epeydir yazmıyorum, yine rejimdeyim :( bahar da geldi.... Yazmayalı hem biraz sıkıntılı günlerde geçirdim, geçirdik, ama hoş şeyler de olmadı degil. Yani hayat devam ediyor işte....

Arkadaşım Verda hazırlamakta olduğu internet sitesini dün itibariyle hayata geçirdi. O kadar güzel bir site olmuş ki bakmaya doyamıyorum. Henüz hepsini ben de inceleyemedim ama, Verda'nın inceliğini, zerafetini, birikimini ve de harcadığı emeği yansıtan bir site olmuş. Yukarıdaki fotoğraf Verda'nın objektifinden Nepal'de bir festival görüntüsü. Güzel şeyleri seven herkes beğenecektir bence.

www.verdaalaton.com Tekrar tebrikler Verdacığım.

2 Comments:

Blogger Tijen said...

Sevgili Elvan,
Bizi Verda'nın muhteşem fotoğraflarıyla buluşturduğun için çok teşekkürler. Bir saattir fotoğraflarına bakıyorum neredeyse... Tijen

Mayıs 22, 2007 7:39 ÖS  
Blogger L1 said...

Sevgili Tijen, asıl Verda'ya tesekkur etmeli, benimki elciye zeval olmaz durumu :)) sevgiler

Mayıs 23, 2007 7:31 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home