Çarşamba, Temmuz 18, 2007

yine hirsizlik....

http://www.waffledunyasi.com/kdond.htm



Anadolu kavagi İskele'deki Waffle Dünyasi internet sitesinde benim 'Kızarmıs Dondurma' fotografimi izinsiz kullanmis. Tarif sitelerinde bu tip olaylara alışmıştık ama firmalarında bunu yapmasi ayip artik. Bu zaten sattiginiz bir ürünse üşenmeyin de bir fotografini çekin kardesim. Kendilerine ulaşıp kaldırmalarını rica edeceğim, bakalım....



Elif isimli bir arkadas bana konuyla ilgili comment yollamis (aslında hırsızlık yaptığım icin beni suçlamiş :) kendisine haber verdiği için teşekkür ederim. Elif'cim inanmiyorsan fotoğrafa biraz dikkatli bak, tabak ve altindaki muşamba her Türk evinde olan cinsten :)

5 Comments:

Blogger Banu said...

I understand how angry you must be, I use to be also... Until one day I was told by a friend "if you wish for good things for yourself also wish for others" kendin icin istedigini baskasi icin de iste. Maybe it is a hadith I am not sure. By saying this I mean you should feel honored that they stole your wonderful picture. They didn't steal anything from my site :D Insallah many people love it when they see it and you get many blessings!!! Banu

Temmuz 19, 2007 8:20 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

merhaba, utanç duvarı diye bir iste var, bu tip çalıntıları oraya ihbar ederseniz adıyla sanıyla yayınlıyorlar. bence yayınlatmalısınız.
sevgiler.

Temmuz 20, 2007 4:03 ÖS  
Blogger www.illedeyemek.com said...

Merhaba;
Blogunuz çok güzel elinize sağlık sevgiler,Hilal.....

Temmuz 20, 2007 5:45 ÖS  
Anonymous Adsız said...

haklısınız bu konuda.bende portakal ağacı-sevgili haticenin 2 kurabiyesinin resmini gördüm pastacilar.com.da .uyardım ama ulaşmadı galiba.hatta bi forumda linki belirtme zahmetine katlanmadan kendilerinin icadıymış gibi tarif vermişler.ne ayıp.düpedüz emeğe saygısızlık.leyla.

Ekim 17, 2007 3:44 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

MERHABALAR
BEN KONYADAN BLOĞUNUZU TAKİP EDİYORUM.SİZİN O BLOĞUNUZUNDA KÜLAHTA PATATES KIZARTMASINI9 GÖRMÜŞTÜM .NASIL OLDUĞUYLA İLGİLİ BANA BİLGİ VERİRMİSİNİZ BENDE BARDAKTA MISIR GİBİ KÜLAHTA PATATES KIZARTMASI PROJEM VAR SİZİN ORDA NASIL YAPILIYOPR BANA BİLGİ VERİRİMİSİNİZ
SELAMLAR
TÜRKİYEDEN SİZE KUCAK DOLUSU SEVGİLER
ŞEBNEM SAĞLAM
SSAGLAM@KALEPAZARLAMA.COM.TR

Şubat 08, 2008 3:42 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home