Perşembe, Aralık 31, 2009

yeni yıl yazısı : 2010


Bir yıl daha bitti, bu seferki daha çabuk mu geçti nedir?

Geçen yıl başında belirlediğim hedeflere baktığımda pek de başarılı bir yıl olmamış dedim kendi kendime ama sonra düşününce pek de öyle gelmedi:

Benim ve ailemin sağlığı yerindeydi, bu yaz hiçbir yaz gezmediğim kadar çok gezdim, o kadar çok iltifat aldım ki egom balon gibi şişti, bir çok yeni insan tanıdım, işim ile ilgili birçok yeni şey öğrendim ve italyancam çok gelişti. Daha ne olsun? Evet biraz yalnızlık çektim, yeni iş, yeni şehir çok da kolay olmadı, rejime rağmen kilo veremedim, istediğim kadar düzenli spor yapmadım, ama olsun, senelerin suyu çıkmadı ya, 2010'da yaparım...

Herkese neşeli, sağlıklı, bereketli bir yıl diliyorum. iyi seneler.

NOT: Pastayı ben yapmadım, bölüm partimiz için yaptırmıştık, ben fotoğrafını çektim, bir de afiyetle yedim sadece.

3 Comments:

Blogger ipek said...

sanada harika bir 2010 tatlım :) bende basladım tekrar yazmaya :)
kocaman öperim seni..

Şubat 08, 2010 1:47 ÖS  
Anonymous fatmagülün suçu ne said...

Pasta çok güzel görünüyor...

Temmuz 23, 2010 7:53 ÖS  
Blogger mintinin dünyası said...

bu arada lezzetlerin hepsi birbirinden nefis.ellerine sağlık arkadaşım.tekrar görüşmek dileğiyle...

Ağustos 21, 2010 2:28 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home